Rolą naszego zespołu było przygotowanie nowoczesnej aplikacji działającej w przeglądarce, wspierającej pracę na urządzeniach mobilnych do zakupu waluty online.
Konieczna była migracja starych rozwiązań opartych głównie o bazę danych i środowisko napisane z użyciem PHP do nowoczesnego rozwiązania opartego o restful api. Dodatkowym utrudnieniem była konieczność zachowania w pełni działającej starej aplikacji w okresie przejściowym zanim klienci zmigrowali do nowego systemu.
Rozpoczęcie projektu polegało na analizie istniejącego rozwiązania i przygotowaniu projektu typu POC (proof of concept) w którym dostarczyliśmy wstępne rozwiązanie serwisu webapi które umożliwiało zawarcie transakcji przy jednoczesnym działaniu starego systemu.
Po akceptacji klient zdecydował że przystępujemy do realizacji nowego projektu. Zaprojektowaliśmy warstwę pośredniczącą pomiędzy starym system a nowym, i rozpoczęliśmy przenoszenie logiki kluczowych operacji która dotychczas była zawarta w procedurach składowanych silnika bazy danych. Rozwiązanie to było wyjątkowo trudne w utrzymaniu, choć niegdyś niezbędne z uwagi na łączenie 2 technologii realizowanych przez różnych dostawców IT.
Równolegle zaprojektowaliśmy od nowa wszystkie widok i przygotowane makiety wysyłane były do akceptacji osobom zarządzającym serwisem.
Praca podzielona była na 3 etapy podczas których dostarczane były koleje działające wersje serwisu. Dzięki temu podejściu, w możliwe było wprowadzanie zmian funkcjonalnych przez biznes gdy tylko podczas pierwszy testów zauważali że pewne rzeczy warto zrobić jeszcze lepiej. Po finalnym wdrożeniu przeproawadziliśmy badania UX na użytkownikach serwisu. Po ich zakończeniu uproszczone zostały jeszcze nie które z formularzy, by serwis był jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi.
Stworzyliśmy serwis dedykowany dla firm, których pracownicy pracują w różnych godzinach i właścicielowi zależy na tym by usystematyzować zbieranie informacji o rzeczach nad którymi pracują oraz ułatwić proces naliczanie wypłat w oparciu o raportowanych przez pracowników czas pracy.
W trakcie produkcji mebli na wymiar pozostają duże ilości wartościowych odpadów. Stworzyliśmy serwis dedykowany dla stolarni który w prosty sposób umożliwia zarządzanie dostępnymi odpadami na stolarni.
Przedstawiamy CustomerAlert – nowoczesne rozwiązanie do automatyzacji komunikacji z Twoimi klientami.
Nasze narzędzie skanuje Twoją skrzynkę e-mail w poszukiwaniu wiadomości od potencjalnych klientów i natychmiast wysyła do nich informacyjny SMS.
Dzięki temu zapewniasz błyskawiczną odpowiedź, budując zaufanie wśród klientów. Jednocześnie, nasi użytkownicy otrzymują powiadomienie SMS z danymi kontaktowymi klienta, co umożliwia szybką reakcję i sprawną obsługę.
Poznaj więcej i zautomatyzuj komunikację w swojej firmie korzystając z CustomerAlert.net
Na stronie naszego internetowego kantoru, gdzie wymiana walut online staje się prostsza niż kiedykolwiek znajdziesz nowoczesną aplikację. Serwis szybki-kantor.pl oferuje użytkownikom możliwość szybkiej i wygodnej wymiany różnych walut bez konieczności wychodzenia z domu.
Oto, co go wyróżnia:
Zapraszamy do doświadczenia nowoczesnej wymiany walut z naszym internetowym kantorem. Jesteśmy tutaj, aby uczynić Twoje transakcje walutowe szybkie, łatwe i bezpieczne.
Program do obliczania różnic kursowych na rachunkach bankowych to specjalistyczne oprogramowanie zaprojektowane, aby pomóc w zarządzaniu finansami, szczególnie w kontekście międzynarodowych transakcji i inwestycji.
Oto kilka kluczowych cech i funkcji, które taki program może oferować:
Stworzyliśmy prosty serwis tłumaczący jak zapłacić fakturę zagraniczną, którego celem jest ułatwienie użytkownikom procesu regulowania płatności międzynarodowych.
Taki serwis jest niezwykle przydatny dla przedsiębiorców, freelancerów oraz osób prywatnych, którzy regularnie dokonują transakcji międzynarodowych, ponieważ zapewnia niezbędne informacje i narzędzia do skutecznego i efektywnego zarządzania płatnościami zagranicznymi.
Leadlinker to innowacyjna aplikacja, która zmienia sposób, w jaki profesjonaliści zarządzają swoimi kontaktami biznesowymi i leadami. Oto, co sprawia, że Leadlinker wyróżnia się na rynku:
Nieustanne poszukiwanie sposobu na ściągnięcie klientów do naszego oprogramowania zaowocowało pomysłem na rozszerzenie funkcjonalności aplikacji do raportowania czasu o obsługę logowania przejechanych przez pracowników kilometrów. By ułatwić rozliczanie kosztów przejazdów do każdego zlecenia pracownik może wskazać konkretny projekt i klienta który zoobowiązany jest do pokrycia tych kosztów. Znacząco ułatwia to rozliczenia i wprowadza transparentność kosztów.
Jednakże z czasem zauważyliśmy, że część naszych użytkowników aplikacji timeroom, rejestrowała się w niej tylko z powodu kilometrówki, i jej rozwiązanie nie do końca pasowało do ich biznesu. Z tego względu postanowiliśmy stworzyć nową wersję kilometrówki online, bardzo uproszczonej, gdzie skupiliśmy się na maksymalnym uproszczeniu działania. Program do kilometrówki 2024 możesz uruchomić w przeglądarce.